NO VIDEO :o(

Sen Anlat Karadeniz 25. Bölüm

25 890
1 931
 
KOMMENTARE
Nina Stefanova
Nina Stefanova - Vor 4 Stunden
2:09:37
Neslihan Karakuş
Neslihan Karakuş - Vor 4 Stunden
Bu ne bu taş napiyim sakla işte 😂
GUNCE
GUNCE - Vor 4 Stunden
Erkan hoca tw tayfayı dinleyip Ceylan ı çıkarmış. Keşke tw tayfayı biraz daha dinlese de yangazları eski aile ortamını getirse
GUNCE
GUNCE - Vor 4 Stunden
Yangazlar ve Nefes eskisi gibi olsa bu ne böyle ya
Nuray Karacar
Nuray Karacar - Vor 4 Stunden
26. Bölüm Tek Parça koyar mısınız neden gününde koymuyorsunuz ya öbür diziler geceden koyuyor !!!
Songul Vartay
Songul Vartay - Vor 6 Stunden
mustafa nin yuzunden katil oluyordu
Aydan Bayramova
Aydan Bayramova - Vor 6 Stunden
Yeni senaristin ssenariyə etdiyini Vedat Nefesə etməmişdi
balon dünyası
balon dünyası - Vor 7 Stunden
Bu sezonu beyenenler😉
Ela Syn
Ela Syn - Vor 7 Stunden
26 bölümü izleyenler var mi
Cavid Cavid
Cavid Cavid - Vor 10 Stunden
Hocaya bayiliyorum nede iyi konuşuyor
Afize memmedova
Afize memmedova - Vor 17 Stunden
Yazik ya men bu vedata cox aciyorum ya.ama coox maraqli rolu var.
AzeriRami
AzeriRami - Vor 19 Stunden
Cizgi film gibi bu ne yauu
se na
se na - Vor 20 Stunden
16:14 😂
Roseel issa
Roseel issa - Vor 20 Stunden
Omagad die film is zo mooi
ARSLON TV ARSLON TV
ARSLON TV ARSLON TV - Vor 20 Stunden
kirgizistandan selamlar olsun
Ecem Karli
Ecem Karli - Vor 20 Stunden
Ya artik 26 bolumude yukleyun da izleyemeduk yengem
Sehertang12 Tang
Sehertang12 Tang - Vor 21 Stunde
senaristlere sesleniyom ya final yapin yada dogru duzgun bisey yapin bu ne ya biktik ayni ve sacma sahnelerden.surekli ölüp ölüp diriliyorlar biraz yaratıcı olun bu ne ya
melihin hayalleri
melihin hayalleri - Vor 22 Stunden
NASIL DÜŞÜYOLARR....
cenk aytaç
cenk aytaç - Vor 22 Stunden
sırt sırta dönüp 10 adım gidicez dimi.YALNIZ BEN ÜÇÜNCÜ ADIMDA DÖNERİM KJVHFSD9UGHDGIUHDFG
Busra Yilmaz
Busra Yilmaz - Vor 23 Stunden
Herkes en az 3 er kez vurulmak zorunda mı 😂
cyberkartali1
cyberkartali1 - Vor 23 Stunden
Kesinlikle 1. Sezon daha guzeldi bir bolum olan sey diger bolum son bulurken ayni bolumde bu sefer baska bir sey basliyor
Ben ‘im
Ben ‘im - Vor Tag
Maalesef dizi eskisi kadar güzel degil. Cok sacma ve sıkıcı sahneler var. 28 dakika boyunca kavga mesela🙄 Is güc birakildi, hep problem hep kavga..
Cavid Cavid
Cavid Cavid - Vor Tag
Ne nefesmiş arkadaş kadinlima bile nefret etdim bizi boyle seven hic olmadi
cemre özgüven
cemre özgüven - Vor Tag
21:40😂😂😂
Sefercan Avci
Sefercan Avci - Vor Tag
Habu yigit nezaman berbere gitecukk taaaa
Miyase Tuluk
Miyase Tuluk - Vor Tag
Önceleri vedatida anlamaya calisiyordum ama artik sadece sinirleniyorum cok konusuyor ya
Hilal Yüsra Cerrahoğlu
Bu vedatın ne ölmez canı var
samet güntürk
samet güntürk - Vor Tag
e
Avengers TR
Avengers TR - Vor Tag
26. bölüm niye engellendi cevap verin
Melek Alyuruk
Melek Alyuruk - Vor Tag
Nazar tecavüze ugrandirildi??
Damla Ertorun
Damla Ertorun - Vor Tag
2:20:26 da zeylan sen duymuyorsun ama yapmaa
Ceylan gibi miniğin minnoş hatası 😍
Zineb Ahmed
Zineb Ahmed - Vor Tag
Camalamaya basladlnlz artlk bu vedat hikyaesinlr SIKTINKZ
Ayda Huseyn
Ayda Huseyn - Vor Tag
En iyi kotu karakter Vedat😍
Gemi Ni
Gemi Ni - Vor Tag
Asiye gözlerim doldu 😔
Football Live TV
Football Live TV - Vor Tag
Abone olun
Muhammed Quliyev
Muhammed Quliyev - Vor Tag
arabada tahirin saçı kısa,ama vedatın mezarına gitdiyinde yine eskisi gibi
Muhammed Quliyev
Muhammed Quliyev - Vor Tag
arabada tahirin saçı kısa,ama vedatın mezarına gitdiyinde yine eskisi gibi
Onur
Onur - Vor Tag
Roller çok yapmacık artık 🤙🏻
Elsan Ibrahimov
Elsan Ibrahimov - Vor Tag
yangazlar mustafan;n gülüşü bide aliyle esmada yeni ve ayrı renk katıyor
Elsan Ibrahimov
Elsan Ibrahimov - Vor Tag
iyiki dizide asiyenin şarkıları var valla
Hikmet Mamedov
Hikmet Mamedov - Vor Tag
Asiyenin usagi 3 ayliq deyilki??? 3 ayliq hamile ele olur ?
şükrü ersöz
şükrü ersöz - Vor Tag
Bu diziyi çok sevenler like👍👍👍👍👍
Ipek Kılıç
Ipek Kılıç - Vor Tag
20.35 vurmuyor ahahaa
ЖельоМир Пиявици Клизма Jeliomir Leeches Enema
Good day arkadash greetings from Bulgaria!
İsmail Tütenk
İsmail Tütenk - Vor Tag
Çok iyi
rabis muradli
rabis muradli - Vor Tag
Kardeşim Aliyi bacımız Esmaya isterız yanlışlık oldu😂😂😂Aliyi Esmaya istiyorlar.detayı gören oldu mu?
rabis muradli
rabis muradli - Vor Tag
+mel lll ayy doğru yaa afedersiniz yanlış anladım😞😞😞
mel lll
mel lll - Vor Tag
rabis muradli kardeşim aliye bacımız esmayı isteriz diyo bi yanlışlık yok ki
Sufyan Aldaoos77
Sufyan Aldaoos77 - Vor Tag
Gerçekten bu dizi çok uzadı salak oldu ya başka fikirleri yok mu bir kişiyi öldürememişler en salak dizi olmuş valla
kubra kurt
kubra kurt - Vor Tag
26.ıncı bölümü de yükler misiniz
Viviana Regani
Viviana Regani - Vor Tag
POR FAVOR PONER LA NOVELA EM ESPAÑOL.......
Avril Lavigne
Avril Lavigne - Vor Tag
😍😍😍
Kardelen Demir
Kardelen Demir - Vor Tag
Vedatin nazi dovmesi hangi bolum hangi sahne
Hamide nur Turan
Hamide nur Turan - Vor Tag
Bu dizi bana natascha kampuschun 3065 gün adli dizisino hatirlatiyor oda 8 sene esir kaldi
Ramazan Yalçı
Ramazan Yalçı - Vor Tag
Biri şu senaristi sikse artık. Her hafta aynı senaryo.
Ayten
Ayten - Vor Tag
Iyice saçmaladınız artık..
Şükür haftaya çarşamba diriliş ertuğrul başlayacak
Ayten
Ayten - Vor Tag
Ne demek yalanın batsın kardeşim
Emrecan Çelik
Emrecan Çelik - Vor Tag
Hay yalanın batsın
Ulu Dağ
Ulu Dağ - Vor Tag
Her seferinde, (Tahir, Mustafa..) adeta doğum yapıyormuş gibi bağırmaları da sıktı vallahi.
Elmin Hasimov
Elmin Hasimov - Vor Tag
Azerbaycandan salamlar 🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷
EmiL_Ya AllAhVeRDyEvA
salam
Asim Alisoy
Asim Alisoy - Vor Tag
Ulan ben bu youtub a reklam getireni varyaaa
Ay Nur
Ay Nur - Vor Tag
Nefes;❤ deli Tahir 😍
Damla Yılmaz
Damla Yılmaz - Vor Tag
Sarıl bana.....
Begench Geldimyradow
Turkmenistanly Dinara Amirowa,Ben seni soviyorum
avesrny
avesrny - Vor Tag
Yemin ederim ilk defa diziyi izlerken içim şişti. Sıkıldım ulan!
Sedat zel
Sedat zel - Vor Tag
güzel
Sedat zel
Sedat zel - Vor Tag
filim
Emre Kocyigit
Emre Kocyigit - Vor Tag
Dizi çok sahteleşmedimi çünki dizi çok yapmacık oldu artık heyecan dahi kalmadı
Goycek Quluyeva
Goycek Quluyeva - Vor Tag
Azerbaycanın 99 %bu diziye baxır dizi Cox gozeldı wu vedat aceba olecekmı Cox maraglıdı
dayi kazim
dayi kazim - Vor Tag
Piskolojimi bozdu lan
dayi kazim
dayi kazim - Vor Tag
Inşallah final olur
dayi kazim
dayi kazim - Vor Tag
Final olsun
Atilla Geniskol
Atilla Geniskol - Vor Tag
Saçma sapan ikinci dönem
İyice mala bağlamışlar senaryoyu
Çizgi film yapsalar daha keyif verici olur
Süheyla Havva
Süheyla Havva - Vor Tag
HATA
8:20 de mustafa vedati vuruyor ama hiç bir şey olmuyor
Serap Özçelik
Serap Özçelik - Vor 2 Tage
Çok güzel bu diziyi çok seviyorum
Serap Özçelik
Serap Özçelik - Vor 2 Tage
:-):-)
GÖKTÜRK P.
GÖKTÜRK P. - Vor 2 Tage
vedat bari boncuklu silahla vurmasaydin :)
Ali Alp YILDIRIM
Ali Alp YILDIRIM - Vor 2 Tage
2:21:51 ne ara saçını kestirdin tahir
GÖKTÜRK P.
GÖKTÜRK P. - Vor 2 Tage
şu ceylanın babası daha god gafalı olamaz mıymış ? barınaktan kedi alıyor sanki o.ç.
Азербай Джан
26 bölümü nasıl bula bilirim
Damla Yılmaz
Damla Yılmaz - Vor Tag
Televizyon izle
burak usta
burak usta - Vor 2 Tage
27:54 mustafa namaz kılıyo zannettim
maarem oynak balina
maarem oynak balina - Vor 2 Tage
Azerbaycan Trendlerinde 1 numara
burcu yavuz
burcu yavuz - Vor 2 Tage
efsane
Veysel Bayır
Veysel Bayır - Vor 2 Tage
17.27 cici babaamm :))
Atilla Köseoğlu
Atilla Köseoğlu - Vor 2 Tage
Vedatın da maşallahı var o ter ne öyle
Fazilet Karatas
Fazilet Karatas - Vor 2 Tage
Herkes diyo boku çıkmış kendi dizilarine bakmıyorlar haralde kendi dizileri 4 haftada 1 milyona ulştıya kıskanç mallar
Goekhan Gokhan
Goekhan Gokhan - Vor 2 Tage
2:29:35 nefes özürlü oldu sandim
София Мавлюдова
Что за песня в конце играет
Şevval Kurnaz
Şevval Kurnaz - Vor 2 Tage
Diziden reklamları izleyemedik sağolun
Omer Huseynov
Omer Huseynov - Vor 2 Tage
Tahirin saclari evden cixanda bawka idi mawina minennede azaldi
musa aktaş
musa aktaş - Vor 2 Tage
yani
bi bos dursun
asiye sanıye hanım
zaten kız hamile rahat
burak kızın üstune gitme
esma ile berrak yapsın bu
arada döv tahir döv cezasını çeksin
gıcık vedat kıza işgence ediyor yani nefese
sonrada hah hah hah gül gül gül pis vedatt
asiye birak sende işi saniye hanım temiz le diyorsa
git saniye hanımı temizle süpürge ile temizle haah
Zəhra Nur
Zəhra Nur - Vor 2 Tage
25. bölüm sıfır....
Elif Nacar
Elif Nacar - Vor 2 Tage
ne büyük yürekli adam kendi derdini unutup sevdiğinin nefesinin derdine yanayi
Sena Kılıç
Sena Kılıç - Vor 2 Tage
Tahir KALELİ desem kaç kişi beğenir?
Абдухалим Джураевич
Yetar tugatinglar shu serialni ma‘no mantiq qolmadi
Dinara Imamidinova
Dinara Imamidinova - Vor 2 Tage
оф когдо нефес и тарык плачеть по детский получилось. уже бесит
Emel Ercan
Emel Ercan - Vor 2 Tage
Ya okadar seviyorumki bu dizi özellikle tahir nefes tabiki mustafa asiyede bayiliyorum
MAK Team TR
MAK Team TR - Vor 2 Tage
30:11 Bu sahne unutulmayacak ey OF HALKI...😁
Aysun Qulamzade
Aysun Qulamzade - Vor 2 Tage
Qaliba diziyi birakacam. Bu ne ya hep ayni seyler. Olduruyorlar diriliyorlar. Hep ayni terane.
Taleh Isrefilsoy
Taleh Isrefilsoy - Vor 2 Tage
Ama boyle yapmayin lutfen diziy bu yonde yapmayin
Rauf Can var olsun cenab Prezidentimiz Mensumzade
Bu nefes wad xeberede bed xeberede aglamire canavar kimi uluyur, adam buna gore baxmaq istemir filme
Rauf Can var olsun cenab Prezidentimiz Mensumzade
Nefes ya aglamsin yadaki bu kinoya artiq minlernen insan baxmiyacaq
Emine Yenigökgöz
Emine Yenigökgöz - Vor 2 Tage
Artık öldürün şu adamı, yada merhametli olmasını senaryoya ekleyin artık.
Yigit öyle bir laf söylesin ki Vedat ya intihar etsin, yada merhametli çıksın ortaya nazarı boşasın.
Ve murat a kendi elleriyle teslim etsin, Cemil kaçakcılıktan tutuklansın, berrak ve Fatih aşık olsunlar ama bunu sadece saniye hm farketsin.
REALSTEE WR B
REALSTEE WR B - Vor 2 Tage
Ulaş tuna adatepe vurulmadı
Ayşe İskenderoğlu
Ayşe İskenderoğlu - Vor 2 Tage
nefes
Aygün Şəmmədova
Aygün Şəmmədova - Vor 2 Tage
Bir tek bu müzikler deyişmedi be
Nächstes Video