Nicki Minaj - Barbie Dreams

1 314 502
149 385
 
KOMMENTARE
Dezirae Holness
Dezirae Holness - Vor 20 Minuten
Bra ta ta 2019
Sara Sales
Sara Sales - Vor 43 Minuten
*love this song*
Jayla Johnson
Jayla Johnson - Vor 2 Stunden
I love 💕 your videos Watch
Jayla Johnson
Jayla Johnson - Vor 2 Stunden
I love your songs Nicki Minaj I always wanted to listen to them every single day
Katelyn Quinney
Katelyn Quinney - Vor 3 Stunden
2019 And still 🔥🙌
Gabriel Aragon
Gabriel Aragon - Vor 3 Stunden
No offence Niki cardi b is better
Tazz ThaGreat
Tazz ThaGreat - Vor 4 Stunden
Nicki so damn 😍
Thick baby ny A
Thick baby ny A - Vor 4 Stunden
Damn Nikki dissing everyone 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
close up
close up - Vor 6 Stunden
Yaaaaaaaaaaaaasssss
Jeanette C
Jeanette C - Vor 8 Stunden
How has nobody responded to these disses yet? 🤔
Allan Pena
Allan Pena - Vor 8 Stunden
Did She just Jiggle Her Boobs!
Diamond Mike
Diamond Mike - Vor 10 Stunden
Damn almost 100 mil. views! Let's do it!
RRS
RRS - Vor 10 Stunden
Again, you have to be educated to rap like that.
SavageSweetheartxo
SavageSweetheartxo - Vor 12 Stunden
Ain't no fat nigga telling me what he ain't eating 😭
Yoonji Min
Yoonji Min - Vor 12 Stunden
Ethan Dolan is quaking
Tap In
Tap In - Vor 17 Stunden
2:16 yeah that pussy gave them an STD so they need some very special meds
Gabriel Chisholm
Gabriel Chisholm - Vor 17 Stunden
When your realise this is the voice of sublime from Steven universe a kids cartoon 😟
Jack Reacher
Jack Reacher - Vor 18 Stunden
UNPOPULAR OPINION: This VIDEO was pretty lame. Good song but whoever directed...needs some coaching
Trsaveon Allen
Trsaveon Allen - Vor 19 Stunden
Did she just reference baki
Haley H
Haley H - Vor 20 Stunden
Tea...
Keane Carol Barrios Hurtado
Keane Carol Barrios Hurtado - Vor 21 Stunde
Barbie is so on this moth so pretty
Ja'Shawn Fields Jr.
Today is my first time hearing this....Where TF have I been?
goldglobeMSP
goldglobeMSP - Vor Tag
*legend has it that DJ khaled made 149k fake accounts to dislike this*
thank u, next
thank u, next - Vor Tag
😍😍😍😍
Sultan Quad
Sultan Quad - Vor Tag
All her songs about just her pussy and Fuck that's shit
VCRAGE
VCRAGE - Vor Tag
Em gave it back to her with the Conway The Machine - BANG tune LOL
Darrien pennington
Darrien pennington - Vor Tag
I'm thinking about you, Beloved 0_O"
Alyssa W.
Alyssa W. - Vor Tag
Idk why but now every time I see her in yellow I think of big bird 🤔
alexis carvajal
alexis carvajal - Vor Tag
🙌🏼🙌🏼🙌🏼👌🏼👊🏼👍🏼👏🏼👏🏼💣🔥🇨🇱
Darrien pennington
Darrien pennington - Vor Tag
Good morning Beloved
Shakira Alleyne
Shakira Alleyne - Vor Tag
Let’s get to 100M
Biggie Smalls
Biggie Smalls - Vor Tag
Biggie song
jaytotheell
jaytotheell - Vor Tag
gawd i feel sorry for kids today. all they know is smut. good luck with your relationships cuz if you all think this way you'll get nowhere.
Ayang Elly
Ayang Elly - Vor Tag
Let’s get this to 100M views guys !!!
Ouxucike.
Ouxucike. - Vor Tag
This is trash lolmao
MICAILOU TRAORE
MICAILOU TRAORE - Vor Tag
The way she can change her voice so easy is just amazing 😉
hustlermajaber
hustlermajaber - Vor Tag
Nicki my gal. you do you gal
Laxmi Agrawal
Laxmi Agrawal - Vor Tag
Ii
Quake N Bake
Quake N Bake - Vor Tag
This fuckin *SLAPS*
Excellence
Excellence - Vor Tag
She's trying to pull a female slim shady... Bruh she needs a alter ego name... Thicc shady?
Loic Tag
Loic Tag - Vor 4 Stunden
Excellence it’s roman zolansky
YVNG TYTY
YVNG TYTY - Vor 2 Tage
She did khaled dirty 🤣🤣🤣
YVNG TYTY
YVNG TYTY - Vor 2 Tage
That's why young thug got allum dresses😬
queen fallon
queen fallon - Vor 2 Tage
the dislikes were dj khalid fans 🍵
Nature of God LivingGod
People dont realize this is not real. Technology today can make anyone look flawless. This is Hd video animation. Trust me. Its not real. I've seen How it works.
Tazz Mania
Tazz Mania - Vor 2 Tage
👸🏽👸🏽👸🏽👸🏽
Juan Vera
Juan Vera - Vor 2 Tage
100M GO LISTEN!!
NameBrand Love
NameBrand Love - Vor 2 Tage
2:47 😍😍 (nohomo)
Angel Gabriel Diaz Urias
Someone tell me what that dance step is called
💜Queen of rap💛
Justin Passley
Justin Passley - Vor 2 Tage
She did DJ Khaled Dirty... Damn
White Frost
White Frost - Vor 2 Tage
😨 pornMusic
Nächstes Video