IF MARVEL CHARACTERS WERE REAL

69 581
2 852
 
KOMMENTARE
Bendy The silly devil
tell all mothers@&$King nerds
Elhuntador 0125
Elhuntador 0125 - Vor 2 Tage
You can’t say that to me
I jUsT dId
Lol no need to like
Edwin Hernandez
Edwin Hernandez - Vor 6 Tage
Space stone thanos
Ruben Plush
Ruben Plush - Vor 14 Tage
Is it my or Ian looks like paul rudd
Ruben Plush
Ruben Plush - Vor 14 Tage
1:56 what if this happing in Far from home
Hunter
Hunter - Vor 15 Tage
Where is Capt America
jadon playz
jadon playz - Vor 18 Tage
Courtney should’ve been captain marvel
Burger Hurd
Burger Hurd - Vor 19 Tage
2:16 she left the shoes
Alexander Usman
Alexander Usman - Vor 19 Tage
Um hey Ian in endgame he gets his hammer back and he gets long hair
Game Conn
Game Conn - Vor 21 Tag
My favorite marvel superhero is doctor strange
Ratimir Dragelj
Ratimir Dragelj - Vor 22 Tage
that's not how snap works you can wish for everything when you snap
Daniel Husky
Daniel Husky - Vor 24 Tage
*boop*
Chelsea Martinez
Chelsea Martinez - Vor 25 Tage
OMG
Horvatica
Horvatica - Vor 25 Tage
WHERES LOKI!?
Samay Shrestha
Samay Shrestha - Vor 25 Tage
why is keith not any of the marvel heroes??
Llama Rama
Llama Rama - Vor 27 Tage
Doctor Strange be like having a seesure
SandD
SandD - Vor 29 Tage
Omg Captain America look alike
Draggo the Maddo
Draggo the Maddo - Vor Monat
You guys should team up with super Mario Logan
Isabelle
Isabelle - Vor Monat
I know this is old but I Damien absolutely killed it in this video all he’s scenes were hilarious!
A Sellout
A Sellout - Vor Monat
Actually In the comics the male captain marvel also if that guy wants to have all his information from the comics then why did he bash Thor useing something from the MOVIES
Sniper Star
Sniper Star - Vor Monat
Imao I got a ad about captain marvel 😂
Hunter Krieg
Hunter Krieg - Vor Monat
0:41 it makes sense because their both lesbian
Mc3 Flash
Mc3 Flash - Vor Monat
I know right
Tonji
Tonji - Vor Monat
Thanos and Kia at the end. Amazing!!!
NAcHO1713
NAcHO1713 - Vor Monat
About the captain marvel being a man in the comics... he was also in dc and not marvel to begin with... so yeah. Oh and his 2019 movie was still better than marvels 2019 captain marvel movie.
Ian og Iver med vener gaming
😎
🥋
Phantom
Phantom - Vor Monat
He is not Thanos he is Thano.
Holy Awesome55
Holy Awesome55 - Vor Monat
Who knew Gordon freeman was thanos
HEADPHONE BOY21 Y.T
HEADPHONE BOY21 Y.T - Vor Monat
Thanos /Damian is waring the infinity gauntlet on the wrong hand
-•lylac Willowby•-
*smashes glass on the floor*
A N O T H E R
Sonni
Sonni - Vor Monat
Let me guess...



*On a Smosh Spree?*
mozaik keyz
mozaik keyz - Vor Monat
Spider-sense Aka peter-tingle
Befor vs After
Befor vs After - Vor Monat
Captain marvle was gonna be originaly Shazam and Shazam was gonna Captain marvle but they found a new character
Ronan THE SUPER GINGER
Actually Thor has he’s hammer back come at me bro I’m keeping my virginity on lockdown
david obrien
david obrien - Vor Monat
Yeah if you think about it spider man really is an over exaggerated boy going through puberty
Ruben Plush
Ruben Plush - Vor Monat
Spiderman scene is so funny like if its not SpideySense
Xboxmaster 50045
Xboxmaster 50045 - Vor Monat
Courtney should’ve been captain marvel in the mcu
Stinky Goons
Stinky Goons - Vor Monat
Captain marvel should have been a guy
loyda marquez
loyda marquez - Vor Monat
Captain 👩‍✈️ marvel
Night_Galaxy
Night_Galaxy - Vor Monat
Now *thats* a budget thanos.
*W O W*
*W O W* - Vor Monat
I’m a huge marvel fan so I really appreciate this 😂😂😂
Btw i love y’all 3000!!!
Stranger Gacha
Stranger Gacha - Vor Monat
Most norwegens should know that thor is pronounced tor. The h is silent
Law Yi
Law Yi - Vor Monat
He doesnt use storm breaker rigth now he has long hair and weilds(sorry if i spelled it wrong)only ligthing in the comics
Gavyn Welch
Gavyn Welch - Vor Monat
4:24 Damn it! That could’ve made the cut!
Timo Kuronja
Timo Kuronja - Vor Monat
Wow Ian realy looks like paul rudd
Evilution 9000
Evilution 9000 - Vor Monat
Nerdy Ian : captain marvle is a dude in the comics
Me: no those are dc comics
Evilution 9000
Evilution 9000 - Vor Monat
@rawr xd the very early comics but for the majority of the time captain marvle was female
rawr xd
rawr xd - Vor Monat
Well he is also sorta right
Melody min
Melody min - Vor Monat
It's weird my names kia
Gumdrop Gůmmi
Gumdrop Gůmmi - Vor Monat
Spider-Man : *disintegrates again*
TheRealDiamondcat
TheRealDiamondcat - Vor Monat
That guy: gets mad at someone who dosent follow the comics
That guy again: gets mad when someone dosent follow the movies
Daeyoung Seo
Daeyoung Seo - Vor Monat
Why does Thanos sound like Mcree?
I'm Hungry
I'm Hungry - Vor Monat
0:47 Fact check Smosh. Captain Mar-Vell was originally a male. Captain Marvel was originally a female.
Samantha Sanders
Samantha Sanders - Vor Monat
THE USED MY JOKE
Beth Haynes
Beth Haynes - Vor Monat
The Doctor strange and Captain America is so funny lmao 😂🤣
Dj Angelo Cabansag
Dj Angelo Cabansag - Vor Monat
Petition for Noah to become Peter Parker
Boni Chodes
Boni Chodes - Vor Monat
Damien and Noah are the best in this video.
The Soroxas
The Soroxas - Vor Monat
I recognize the opening music, lol. WWE 2k19, entrence music named: Voyage 1
Harvey’s Channel
Harvey’s Channel - Vor 2 Monate
SS
S
S
SS
Harvey’s Channel
Harvey’s Channel - Vor 2 Monate
*T* *H* *A* *N* *O* *S*
Glenn Watts
Glenn Watts - Vor 2 Monate
Thanos with act like that in office for real 😂😂😂😂😂😂😂😂
Thai Toan
Thai Toan - Vor 2 Monate
wait Spiderman is not from marvel, it's Sony
Nächstes Video