Köln´de Bir Gün

183
40
 
KOMMENTARE
yapay zeka
yapay zeka - Vor Monat
Sen kendine bak tipsiz.insanlara cirkin diyorsun.tipe bak adamin ya.kır tilkisi seni🤣🤣
Gamet
Gamet - Vor 3 Monate
türk olduğunuzu nasıl belli ediyorsunuz
Burak Avrupa'da
Burak Avrupa'da - Vor 3 Monate
Türk olmaktan gurur duyuyorum anladığım kadarıyla siz ise utanıyorsunuz ne diyeyim Türk olunmaz sadece doğulur.
Elsen Xelilov
Elsen Xelilov - Vor 3 Monate
En Sevdiyim 2 Ülke Almanya Ve Rusya
Fatih G
Fatih G - Vor 3 Monate
Senin çekeceğin videonun taaa... Bu video'ya bakan Köln'e gelir mi! Gidip ayyaşların olduğu muhitlerin kaldırımlarını çekmiş....
Bilal Cuxhaven
Bilal Cuxhaven - Vor 5 Monate
Berbat bir çekim 4 dk kapattım
yahya bulut
yahya bulut - Vor 6 Monate
ama emeğine sağlık
Ahmet Numan ELEN
Ahmet Numan ELEN - Vor 5 Monate
Köln luxor P
yahya bulut
yahya bulut - Vor 6 Monate
zaten vidyonun yarısı kaldırımda geçiyo
yahya bulut
yahya bulut - Vor 6 Monate
o kaldırımdan yürümen yasak herkes sağ kaldırımı kullanmalı
Hilal Ozer
Hilal Ozer - Vor 6 Monate
Senin tavsiyenle dondurmacıya geldik, çok güzeldi. Bizden de izleyicilerine tavsiye tarçınlı dondurmayı deneyin.
kkunststoff
kkunststoff - Vor 9 Monate
Dostum vloglarin cok bilgilendirici. Ulm tarafina yolun duserse goruselim.
Burak Avrupa'da
Burak Avrupa'da - Vor 9 Monate
Elbette neden olmasın çok sevinirim kısmetse bir gün olur,
cengiz akdemir
cengiz akdemir - Vor 11 Monate
yuru lan bazlama
Social Democracy
Social Democracy - Vor year
Ya, selameleykum ya😠😡🤬😤☝️
mehmet yılmaz
mehmet yılmaz - Vor year
Çok alakasızi bir bölümünde çekim yapmışsınız keşke Köln'ü çekseydiniz :)
Gezi Yorum
Gezi Yorum - Vor year
Almanya da kamuya acik alanlar da cekim yapilmasi, özellikle insanlarin yüzleri, arabalarin plakalari görünecek sekilde cekim yapilmasi kesinlikle yasak..Datenschutz denen bir yasa var.. Hatta bu günler de kapilarda ki isimlerin bile kaldirilmasi gündem de..Ayni meseleden dolayi..
Bu cekimi yaparken sorum cikmamasi büyük bir sans.
Gezi Yorum
Gezi Yorum - Vor 9 Monate
@Burak Avrupa'da Stadyuma giren insan onu bilerek gidiyor, ayrica Almanya da hicbir medya kurulusu gerekli izinleri almadan gelisi güzel cekim yapamaz, yapmaz..
Burak Avrupa'da
Burak Avrupa'da - Vor year
Futbol maçlarını naklen çeken kameralar tüm dünyada canlı olarak gösteriliyor değilmi bunun yanı sıra dizi dış mekan çekimleri sokak röportajları yapılırken oradan gelip geçen vatandaş datenschutz diyor mu güzel kardeşim.
Volkan Kahyaoğlu
Volkan Kahyaoğlu - Vor year
10 Numara Video Olmuş Dewamını Bekliyoruz..!
Lokum Gibi Adam
Lokum Gibi Adam - Vor year
Burak Bey Merhaba Kanalınız gayet nefis ..Teşekkürler.. Affınıza sığınarak aşağıdaki mesajı yayınlamak istedik..Eminim birliktgen güç ve sinerji doğacaktır.. Saygılar

Üretimini yaptığımız ürünü Alman polisi bile aldı ,şimdi tam kalbinden yerinde Satmaya ne dersiniz.? Almanlar iyice şaşırsın..Türkün kıvrak zekası...Varmısınız ..? bizimle işbirliğine ..
Korkmayın yatırım bizden .... Müracaat 90 212 909 0 383 www.sihirlidisfircasi.com
YETKİN ALTUN
YETKİN ALTUN - Vor year
elıne sağlık abi.
Ersin Çağlayan
Ersin Çağlayan - Vor year
HAYRAN KALMAMAK MÜMKÜN DEĞİL ,EMEĞİNE SAĞLIK
Hajam Askar
Hajam Askar - Vor year
burak abi buyuksun, 1 sene icinde takipcilerin patlama yapacak insallah
Te amor siempre
Te amor siempre - Vor 2 Monate
@Burak Avrupa'da 😂😂😂
Burak Avrupa'da
Burak Avrupa'da - Vor year
Valla bekliyorum bir kardeşim çıkarda al abi senin icin yaptim bunu kullan der diye ama nerdeeeee anca kaldır diye eleştiri geliyor, hani destek ?
Hajam Askar
Hajam Askar - Vor year
yada degistirilebilir intro.Turk trucker diye bir kanal var mesela O arkadasin intro muzigi mukemmel ve ozgun kendi kardesi yapmis baska bir yerde bulamazsiniz.Oyle bir sey de olabilir burak abi
Burak Avrupa'da
Burak Avrupa'da - Vor year
her filmin dizinin basında oluyor kanalın basından beri neredeyse bu introyu kullaniyorum aslında kaldırmayı düşünmedim degil , direk videoya girerek başlamayı kafamda tasarladım ama en iyisi bir daha ki canlı yayında oylama yapmak böylece kaldır yada kaldırma diye ona göre izleyenler karar versin.
abuk sabuk
abuk sabuk - Vor year
introdan kurtulursa olur 😀
Mehmet Gül
Mehmet Gül - Vor year
Eline sağlık güzel bir çekim olmuş..
adil aksoy
adil aksoy - Vor year
video açılır açılmaz önce beğeniyorum sonra izliyorum. beğenilmeyecek video gelmeyeceğini biliyorum ;)
aydın keskin
aydın keskin - Vor year
sarhoşken karı mı alınır beeee hahahahahahahahahah
ORÇUN
ORÇUN - Vor year
neydi o yeşil yazılı bi avm vardı 50 yere açmışlar biz eskisine bırakmışız arabayı. sonra yenisine gitmişiz almaya. ne maceraydı ya :D bide 12 euro otopark ödedim aq yerinde. 5:52 savaşta yıkılmış o kale. tam oralarda gezmiştim kiliseden dönerken geçtim. güzel yerlerdi abi, gülümsettin teşekkürler video için.
Burak Avrupa'da
Burak Avrupa'da - Vor year
ORÇUN galeria kaufhoff
ayhan çolakoğlu
ayhan çolakoğlu - Vor year
Burak merhaba. Senden ricam iş bulma sitelerinden ekleyebilirmisin. Özellikle türkçe dil seçeneği varsa sevinirim. Teşekkürler
Adanalı 01
Adanalı 01 - Vor year
Abi senden ricam lütfen böyle gezi videolarını uzun süreli çekip paylaşır misin? Biz gidip gezemiyoruz bari senin sayende 3-5 yer görek☺☺☺☺
Burak Avrupa'da
Burak Avrupa'da - Vor year
Endo 01 tabiki daha uzun tutmaya çalışırım
Veli Ercedogan
Veli Ercedogan - Vor year
Güzel bir şehirBurak abi. Emeğine sağlık
Nächstes Video