NO VIDEO :o(

Post Malone - I Fall Apart (Renzyx Remix)

180 225
7 243
 
KOMMENTARE
Trap Nation
Trap Nation - Vor year
HAPPY SATURDAY, HIT YA WITH THE ONE TWO DOUBLE UPLOAD. Enjoy Renzyx's new remix of 'I Fall Apart' by Post Malone! :)
Gen Racer88
Gen Racer88 - Vor Tag
Well Done😎👍✌💜💖💗
Lara Cruz
Lara Cruz - Vor Monat
Trap Nation upload on spotify
FERGMEISTERs
FERGMEISTERs - Vor 3 Monate
WElcome too g
FERGMEISTERs
FERGMEISTERs - Vor 3 Monate
FUck up dog
domka
domka - Vor 3 Monate
Trap Nation Awesome 👏
OsvaldoRN7
OsvaldoRN7 - Vor Tag
Wooow, it's amazing. My Favoriteee!!!}
Christal Estrella
Christal Estrella - Vor Tag
Ooh I fall apart
Ooh yeah, mm
She told me that I'm not enough, yeah
And she left me with a broken heart, yeah
She fooled me twice and it's all my fault, yeah
She cut too deep, now she left me scarred, yeah
Now there's too many thoughts goin' through my brain, yeah
And now I'm takin' these shots like it's novacane, yeah
Ooh, I fall apart
Down to my core
Oooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, didn't know it before
Surprised when you caught me off guard
All this damn jewelry I bought
You was my shorty, I thought
Never caught a feelin' this hard
Harder than the liquor I pour
Tell me you don't want me no more
But I can't let go
Everybody told me so
Feelin' like I sold my soul
Devil in the form of a whore
Devil in the form of a whore
You said it
No you said it
No you said it
We'd be together
Ooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, didn't know it before
Surprised when you caught me off guard
All this damn jewelry I bought
You was my shorty, I thought
Ice keep pourin' and the drink keep flowin'
Try to brush it off but it keep on goin'
Covered in scars and I can't help showin'
Whippin' in the foreign and the tears keep blowin'
Ice keep droppin' and the drink keep flowin'
Try to brush it off but it keep on goin'
All these scars, can't help from showin'
Whippin' in the foreign and the tears keep blowin', yeah
Ooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, didn't know it before
Surprised when you caught me off guard
All this damn jewelry I bought
You was my shorty, I thought
Ayy, ayy, you should
Ayy, ayy, ayy, uh, you should, ayy, ayy
Gen Racer88
Gen Racer88 - Vor Tag
Nicely Done😎👍✌💜💖💗
Gen Racer88
Gen Racer88 - Vor Tag
I love this Song It's My Favorite😎👍✌💜💖💗
CONNOR PUNSALAN
CONNOR PUNSALAN - Vor Tag
Rip X anyone?
Nelien Jay
Nelien Jay - Vor 4 Tage
Why this song gone in SPOTIFYY?????😱😱😱😱😱😱
Muelk is the best Code Muselk
Is it really 😲😲😲
IMAWSOME 2727
IMAWSOME 2727 - Vor 5 Tage
awesome
Arroz Queimado
Arroz Queimado - Vor 9 Tage
The DJ is brazillian ❤️❤️
Niih TV
Niih TV - Vor 10 Tage
Renzyx é um mito💥 seria uma honra fazer uma parceria com esse cara só remix top❤✔
Faouzane Kaloucha
Faouzane Kaloucha - Vor 12 Tage
Put it on 2x
Faouzane Kaloucha
Faouzane Kaloucha - Vor 12 Tage
This makes me wanna cry...
Eimy Santana
Eimy Santana - Vor 12 Tage
Roses are red violets are blue this beat made me fall 😂😂
Taha Akil
Taha Akil - Vor 13 Tage
I can't get enough of this, shiit this is 🔥🔥🔥🔥
Wyatt Koehler
Wyatt Koehler - Vor 13 Tage
why are there so many dislikes?
Matheus Neves
Matheus Neves - Vor 13 Tage
VIM PELO SEV7N
Lourdes Plascencia
Lourdes Plascencia - Vor 14 Tage
ur my dad
Elementalgamer 2000
Elementalgamer 2000 - Vor 14 Tage
Bootifull🤘✌👌
Oops She fell
Oops She fell - Vor 15 Tage
Please add this to Spotify
Fifty4Eternal
Fifty4Eternal - Vor 15 Tage
One day when I work really hard on my Video's I want to collaborate with Trap Nation, I really love these remixes they are amazing. But maybe someday. I love your videos by the way
Dallas Tate
Dallas Tate - Vor 16 Tage
Soooo goooood!!!
ᄉ하하니
ᄉ하하니 - Vor 17 Tage
This makes me feel like I broke up when I'm single.
Brian Blagbrough
Brian Blagbrough - Vor 19 Tage
Saw this on my friends snap
TheOfficialFD
TheOfficialFD - Vor 19 Tage
11/25/18 anyone? its been 1 year and still liking this, :)
Fusion Venomous
Fusion Venomous - Vor 19 Tage
I keep coming back for this everyday!!
mathis.
mathis. - Vor 20 Tage
happy thanksgiving trap nation !
Jordan A
Jordan A - Vor 25 Tage
iOS that a goat Where’s the singing goat
Hiken 21
Hiken 21 - Vor 27 Tage
I SMELL BOOTY HOLES LLLOOOOLLL!!!!!!!
Zafiiriia
Zafiiriia - Vor 28 Tage
eargasm
Imran Seol22
Imran Seol22 - Vor 29 Tage
Lol who s here from the iranian futsal in Instagram
Tyler Nichols
Tyler Nichols - Vor 29 Tage
Have to say this is better than the original, excellent work!
Furious Gaming
Furious Gaming - Vor Monat
0:45 put it to 0.75x speed and thank me later for it
Ste Roberts
Ste Roberts - Vor Monat
Fast forward to 2x
Jonquil Naylor
Jonquil Naylor - Vor Monat
😁😁
bengamer 122
bengamer 122 - Vor Monat
1:31 y mis pinches likes >:v
xGuilherme FPS
xGuilherme FPS - Vor Monat
BR BR BR BR
Spike Angel
Spike Angel - Vor Monat
I'm going threw some shit right now and this is the only song that has fully scratched the surface
Ally Johnson
Ally Johnson - Vor Monat
Love listening to this when I’m chillin and I got me some good lamp 👌👌😩
G TV
G TV - Vor Monat
You made it WORST!
stuart rivera
stuart rivera - Vor Monat
Sprin :u
Eugenia Berdali
Eugenia Berdali - Vor Monat
He must be a goat reincarnated
Jonah Bardowell
Jonah Bardowell - Vor Monat
Damn this is honestly pretty fire
VexScope
VexScope - Vor Monat
0.25x speed dont thank me later
VexScope
VexScope - Vor Monat
MORE BETTER THAT THE ORIGINAL
Drawing With Reuben
Drawing With Reuben - Vor Monat
Rlly good remix with rlly good beats!
Hem P
Hem P - Vor Monat
Why did Spotify remove this remix??!
TheAinSpeed _
TheAinSpeed _ - Vor Monat
cmamo




:v
Brit Paulson
Brit Paulson - Vor Monat
Love this remix
Lukah Schwartz
Lukah Schwartz - Vor Monat
the. pest. go. tuy2n
Murad Khan
Murad Khan - Vor Monat
How is this not on Spotify
Vinicius Eduardo
Vinicius Eduardo - Vor Monat
Vão a merda seus gringos
Dominic Rowe
Dominic Rowe - Vor Monat
My favourite remix
hh6630
hh6630 - Vor Monat
I love u trap nation i watch your vids
T-Series
T-Series - Vor Monat
I farted on the beat
whosBrisaax
whosBrisaax - Vor Monat
la mere a shahin
D̶e̶e̶p̶ ̶W̶e̶b̶
Am i the only one who still listening to this here?😂
* Btw, yall should try speed 1.25x
It sounds pretty dope *
Navis Plo
Navis Plo - Vor Monat
한국인손
Navis Plo
Navis Plo - Vor Monat
wow~
Plxxorigne _
Plxxorigne _ - Vor Monat
Reset bton :
00:00
00:00
00:00
Don't thank my .
bruno santos
bruno santos - Vor Monat
GENIAL.
Giovanni Ambrogiani
Giovanni Ambrogiani - Vor 2 Monate
2018?
SUMIT BANIYA
SUMIT BANIYA - Vor 2 Monate
what should i do to use this video on my youtube channel ??? i want to use this song on my channel
Rahul Siddhu
Rahul Siddhu - Vor 2 Monate
All i heard was "oooooh i farted hard,tattooed my car"😂😂
7C Robert Mølgaard Ulvskjold HareskovSkole
I’m sure that I wasn’t the only one that got goosebumps when I heard the drop.
Marcus Neres
Marcus Neres - Vor 2 Monate
muito top
Blue GoldBlum
Blue GoldBlum - Vor 2 Monate
I’m sorry for the guys who disliked, they must of fell apart once they realized how good the drop was
José Eduardo VF
José Eduardo VF - Vor 2 Monate
The grefg?
Alley Marin
Alley Marin - Vor 2 Monate
love it
Martin Caro gg
Martin Caro gg - Vor 2 Monate
Vine recién por grefg viva los 8 millones de grefg
pablo ramon perez
pablo ramon perez - Vor 2 Monate
huit suirei sfjghg fjddb dtdkihh dfhjgjf bcfgñk mvogñc
Shawn Troche
Shawn Troche - Vor 2 Monate
So sick
Pavan Saihan Singh
Pavan Saihan Singh - Vor 2 Monate
Ohh I fall apart😊😊😊
TiaBelle4 Roblox
TiaBelle4 Roblox - Vor 2 Monate
guy: uhm
girl: mhm?
guy: would u ever cheat on me?
girl: of course not
guy: do u love me?
girl: yeah
guy: would u ever leave me?
girl: no
guy: do u care about me?
guy: babe?
now read backwards
Amira Johnson
Amira Johnson - Vor 2 Monate
someone already wrote this
TiaBelle4 Roblox
TiaBelle4 Roblox - Vor 2 Monate
+Alexander Wang ? What lol
Levi
Levi - Vor 2 Monate
I love this music 💗
g n x x
g n x x - Vor 2 Monate
🇧🇷🔥
yannick /
yannick / - Vor 2 Monate
AWSOMEEE !!!!! 💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
XxXSamurai4Llif3XxX
XxXSamurai4Llif3XxX - Vor 2 Monate
At :59 put speed at 1.25x...the beat killed world war 2...
Chelsea Sidey
Chelsea Sidey - Vor 2 Monate
I love this
yall are_ ded0_o
yall are_ ded0_o - Vor 2 Monate
Oooooh i fall apart tatto my car
Nclkl Gnzls
Nclkl Gnzls - Vor 2 Monate
Ooh I fall apart
Ooh yeah, mm
She told me that I'm not enough, yeah
And she left me with a broken heart, yeah
She fooled me twice and it's all my fault, yeah
She cut too deep, now she left me scarred, yeah
Now there's too many thoughts goin' through my brain, yeah
And now I'm takin' these shots like it's novacane, yeah
Ooh, I fall apart
Down to my core
Oooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, didn't know it before
Surprised when you caught me off guard
All this damn jewelry I bought
You was my shorty, I thought
Never caught a feelin' this hard
Harder than the liquor I pour
Tell me you don't want me no more
But I can't let go
Everybody told me so
Feelin' like I sold my soul
Devil in the form of a whore
Devil in the form of a whore
You said it
No you said it
No you said it
We'd be together
Ooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, didn't know it before
Surprised when you caught me off guard
All this damn jewelry I bought
You was my shorty, I thought
Ice keep pourin' and the drink keep flowin'
Try to brush it off but it keep on goin'
Covered in scars and I can't help showin'
Whippin' in the foreign and the tears keep blowin'
Ice keep droppin' and the drink keep flowin'
Try to brush it off but it keep on goin'
All these scars, can't help from showin'
Whippin' in the foreign and the tears keep blowin', yeah
Ooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, I fall apart
Down to my core
Ooh, didn't know it before
Surprised when you caught me off guard
All this damn jewelry I bought
You was my shorty, I thought
Ayy, ayy, you should
Ayy, ayy, ayy, uh, you should, ayy, ayy
Astriate
Astriate - Vor 2 Monate
roses are red
violets are blue
when 2nd beat dropped
my grades dropped too
Jankarl Sanchez
Jankarl Sanchez - Vor 2 Monate
Guys try this 2x speed is really cool
Renay Banton
Renay Banton - Vor 2 Monate
Bumboclaaaaaaaaat!!!!!
Zachary Hood
Zachary Hood - Vor 2 Monate
Noice‼️‼️‼️
Brian Conners
Brian Conners - Vor 2 Monate
This it the shit
John Paul Gaviola
John Paul Gaviola - Vor 2 Monate
Dumbest remix ever.
TEAM ALIBUTS MEMES
TEAM ALIBUTS MEMES - Vor 2 Monate
Cool
Rose D. Antido
Rose D. Antido - Vor 2 Monate
I need this SONG!!!🎶🎵🎧🔥🔥
Melina Mendoza
Melina Mendoza - Vor 2 Monate
I have been subscribed since you were at like maybe 3k sub's NOW YOU HAVE 22M 💝
Krystal Gray
Krystal Gray - Vor 2 Monate
They could made the beat stonger
But good otherwise
😂😂😂😂😂
Rico Ignacio
Rico Ignacio - Vor 2 Monate
tihis is the best remix and respect some people I know its a sad song
Talia
Talia - Vor 2 Monate
Add my insta @a.udioos💓
Lean Enjambre
Lean Enjambre - Vor 2 Monate
Its amazing 🔥🔥
Lean Enjambre
Lean Enjambre - Vor 2 Monate
Loveee ittt💖💖
PHOBICSPY
PHOBICSPY - Vor 2 Monate
😞😞
Madridista lxnci
Madridista lxnci - Vor 2 Monate
Water Malone
TIE-am I
TIE-am I - Vor 2 Monate
Brings back so many memories
Nakiah Whitler
Nakiah Whitler - Vor 2 Monate
sounds better than the origanal
Dan R
Dan R - Vor 2 Monate
No joke, I listen to this everyday
Daboss 1758
Daboss 1758 - Vor 2 Monate
This song is getting me through six grade
Nächstes Video