Bill Gates Wants to Reinvent the Toilet | The Daily Show

41 616
921
 
KOMMENTARE
Anne Mack
Anne Mack - Vor Tag
shill gates ..
ceasar , napoleon & hitler. .. are dead !
give-up the ghost bitch ~ your time is done !
just more *"bullshit"* , rolling off your 👅👄 ..
Snowy
Snowy - Vor 2 Tage
4:03 isnt it funny how Ronny is talking about the ipad right in front Bill when Microsoft and Apple are enemies
Olusanya Pelumi
Olusanya Pelumi - Vor 2 Tage
Bill gate is a genius
Dipesh Bhatia
Dipesh Bhatia - Vor 3 Tage
I'm watching it while pooping.
I'm never ever going to drink that shitty water btw.
Samuel Schönenberger
Samuel Schönenberger - Vor 3 Tage
I was in Kenya last spring and saw that many people didn't have toilets so I thought about creating modular toilets, that are cheap, you could build yourself, doesn't need a sewer and can be bought online
I don't know how to do it, but it sounded like the perfect idea to help people and make money and apparently somebody had the idea before me, which does make sense of I think about it
DING DING
DING DING - Vor 3 Tage
What if we clean the toilet with HARPIC(toilet cleaner) will the microbes survive?
Digbalaya Patnaik
Digbalaya Patnaik - Vor 4 Tage
Ronny you suck
Digbalaya Patnaik
Digbalaya Patnaik - Vor 4 Tage
Stupid Chinese American you lucky you went to USA ,you have no knowledge about other countries bitch
Karunasagar Gv
Karunasagar Gv - Vor 5 Tage
he deserves a nobel peace prize.
EVE Growing
EVE Growing - Vor 5 Tage
Very funny you guys, but how about this, our “POO” (Personal Organic Output) doesn’t stink nor does it leave our small house till it’s been turned into worm castings with a process called “Vernmenting” (new vermiculture technique). This is AMAZING news for those who realize the severity of this global problem!!
When the worlds people realize “there’s garden gold in them there POO” that can easily be mined by anyone our sanitation problems will be solved.
It’s 💩 solved in our house and we’ve got the water to just flush it away into the worlds water supply. Tell Bill, and Melinda to pay me so I can survive this nasty economical system we’re all slaves to!
https://youtu.be/C-ylp1dcbQQ
Muhammad Amin Muhammad Salehi
F**k you man what was so good and funny . Thank you all👌👌👌👏👏👏👏🙏🙏
KumŞeyt
KumŞeyt - Vor 7 Tage
the reporter is a childish and incompetent dunce. wish they'd hired someone who could do their fucking job instead of wasting Bill's time with shit jokes.
Oliver Ding
Oliver Ding - Vor 8 Tage
Reminds me of Jeb from Minecraft,
Hans K
Hans K - Vor 9 Tage
I don’t like billionaires or millionaires because they tend to be utter corrupted arseholes like Trump or pretentious wankers like Elon Musk.
But Gates??? Damn this man is a gift to humanity
Vicki Jones
Vicki Jones - Vor 10 Tage
I prefer pure rain water thank you......
407bikelife_ Austin
407bikelife_ Austin - Vor 11 Tage
is This is photoshopped
GURMAN
GURMAN - Vor 11 Tage
What he's doing is really important and good. Well done Bill
Erastus Martin
Erastus Martin - Vor 12 Tage
bill is a really solving problem guy
Ritwick Karmakar
Ritwick Karmakar - Vor 12 Tage
"So this is an ipad"
Bill Gates- "now listen here you little shit"
ZARD
ZARD - Vor 12 Tage
😂😂😂😂😂 I'M CRYING
Cheeki breeki i v damke
Cheeki breeki i v damke - Vor 13 Tage
So why dont we just, take a metric fuckton of Microbes, and throw it in the sewers or whatever, ez clap
MR SMALL MC SMALL
MR SMALL MC SMALL - Vor 13 Tage
Am I the only one that actually wants bill gates to be president
Nyoh Tabi Alex
Nyoh Tabi Alex - Vor 13 Tage
Is this real. ??
Nyoh Tabi Alex
Nyoh Tabi Alex - Vor 13 Tage
Why don’t you give them a muffin. They’d like a muffin or something 😂😂😂🤣😂😂
ABDALLAH MOHAMMED
ABDALLAH MOHAMMED - Vor 13 Tage
we really have to do something about the Chinese they would role the world there so much of them tf .Each one of us have to kill at least one adult Chinese for the greater good
Jpgitters Official
Jpgitters Official - Vor 13 Tage
I mean... it's better then spending money on the wall.
Beyond Zone
Beyond Zone - Vor 14 Tage
Gold
AnimeForce
AnimeForce - Vor 14 Tage
ew
Siyabonga Mkabela
Siyabonga Mkabela - Vor 14 Tage
This isn't a new thing at all.
Conor O'Brien
Conor O'Brien - Vor 14 Tage
This guy wasn’t funny at all and stupidly disrespectful. I mean I get it’s a joke, but please try a little harder.
LSD-Rick B-172
LSD-Rick B-172 - Vor 14 Tage
Guys did you he made XBOX One
RJPlayZ
RJPlayZ - Vor 14 Tage
Damn a angry short ass Asian every one get down this might get messy
Wonder Bread
Wonder Bread - Vor 14 Tage
Why not just give them a muffin or something
Mooch Buster
Mooch Buster - Vor 14 Tage
Dudee I think I shit my pants watchig this..... 😂
d.caught you
d.caught you - Vor 14 Tage
Man 😂😂
Shawn Wang
Shawn Wang - Vor 14 Tage
That iPad bit was too good hahah Bill was like LOL Ya SEEERIOUS?
Mankyjs Jankyjs
Mankyjs Jankyjs - Vor 14 Tage
😅😅😂😂👍😎
I know you're right, but
I know you're right, but - Vor 14 Tage
Ha ha, the guts to talk to Bill gates like that or any other people for the matter of fact is what I love in this channel :)
NaibPlays
NaibPlays - Vor 14 Tage
I was watching this on a toilet.
DSyR Tank
DSyR Tank - Vor 14 Tage
Bill didn’t even drink it lmao
XxBigballxX Gaming
XxBigballxX Gaming - Vor 14 Tage
WTF JUST HAPPENED?????
Marco Cammozzo
Marco Cammozzo - Vor 14 Tage
When you present smart scientific research through completely idiot presenters.
Connor Tyrannosaurus Tourettes
The host is such a dickhead 😡 its so cringe 😫
Lil Frieza
Lil Frieza - Vor 14 Tage
Dumbass
Lil Frieza
Lil Frieza - Vor 14 Tage
Its fucking scripted and fake, hes not acting like that in real life
manaw k
manaw k - Vor 15 Tage
Did Anyone noticed his socks ?
manaw k
manaw k - Vor 15 Tage
Did Anyone noticed his socks ?
Ble Tapulo
Ble Tapulo - Vor 15 Tage
Is this interview real?
Mfezeko Mini
Mfezeko Mini - Vor 15 Tage
It’s ironic how he’s talking about being worried about people getting diseases 😏
I Love You
I Love You - Vor 15 Tage
I laughed my ass off!!!! 😂😂 Great video! Great purposeful topic!! Great people!
Arcaryon Xavier
Arcaryon Xavier - Vor 15 Tage
I not saying this likely. But he gets shit done. And if I were to live in the US, I think he would make for a great president (because and sorry if that isn't what you want to hear) the current one is... Shit.
Body Dropping FN
Body Dropping FN - Vor 15 Tage
"You ask dem that"
Jesus Jesus
Jesus Jesus - Vor 15 Tage
I hated the disrespectful approach this clown had towards Bill Gates, did anyone actually find it funny?
Rabbit Playz
Rabbit Playz - Vor 13 Tage
Jesus Jesus it’s not cringe
Jesus Jesus
Jesus Jesus - Vor 13 Tage
Rabbit Playz yeah no shit it’s a joke, I just didn’t find it funny as I was too busy cringing from the awful content...
Rabbit Playz
Rabbit Playz - Vor 13 Tage
Jesus Jesus its a joke ya isiot
gino Balucci
gino Balucci - Vor 15 Tage
😂😂🤣🤣🤣 u just gone shitt on my ideas
homosexuality is a sin
homosexuality is a sin - Vor 15 Tage
my nigga high on keta or some shit
AnGMa
AnGMa - Vor 15 Tage
Well that's how mafia works
Karim Abdul
Karim Abdul - Vor 15 Tage
Form his stupidity I thought he was using green screen for this video sadly it’s real😂💔
GreenShadow
GreenShadow - Vor 15 Tage
Beautiful
Omar Jamil
Omar Jamil - Vor 15 Tage
Bill is an idiot
The Unknown
The Unknown - Vor 15 Tage
He is just bored and needs something to do.
KARNOLD LAIPHRAKPAM
KARNOLD LAIPHRAKPAM - Vor 15 Tage
I can slap this guy till he die.
Sam Fan
Sam Fan - Vor 15 Tage
YouTube, stop showing me bullshit like this. It’s fake news. You don’t know the real Bill Gates like I do.
justThat
justThat - Vor 14 Tage
+Sam Fan each to their own , I haven't met him but from what I can see he's better than most.
Sam Fan
Sam Fan - Vor 14 Tage
Let’s just say.. I had more respect for him when I never met him, and less respect for him after I did. True, he’s just a person, but so many people have preconceived notions about “rich people” in this country. Sometimes they match what you would expect, and sometimes they stand for completely different principles in life... and that was my experience meeting him.
justThat
justThat - Vor 14 Tage
+Sam Fan I think I be happy and most ppl would be happy if bill gates visited their school.. ' savior complex ' I guess you got nothing to criticize him except his charity work ... N easy answer Africans are dying from hunger are black Americans dying from hunger ?.. and if they are is it their problem cause they not working ? Cause I'm sure in poor countries it doesn't matter if you work or not it doesn't save ur ass from poverty... U should be thankful n grateful at least he's trying to help...n he's a rule model... I don't agree with his LGBT thing but I'm sure he just wanted to make rights for everyone ... And I don't think he forced you to be in LGBT accepting their rights doesn't mean you can't have a right to have nuclear family. .
Sam Fan
Sam Fan - Vor 14 Tage
The real Bill Gates i met in 2008, before he started the majority of all his charity work. He was visiting my school in Naperville IL on the pretense of visiting gifted students. But his visit devolved into something really pathetic after we asked him some basic questions on his viewpoints, including: “why do you put so much effort into helping Africa but not black African Americans?” He has this huge white savior complex, from what he showed us. Also, he wanted us to accept LGBT rights but did not respect my right to just want normal nuclear families. He is a closet homosexual, something that he’s been trying to keep a secret. Oh, but the reason I hate him is because he’s just a poor leader and kids could be taking advice from way better role models than this guy was 10 years ago.
justThat
justThat - Vor 14 Tage
Can u tell me what is real bill gates?
Satan
Satan - Vor 15 Tage
Is this suppost to be funny
Marcus Ng
Marcus Ng - Vor 15 Tage
For some reason his asian accent sounds disgusting to me.
Snoop  catt
Snoop catt - Vor 15 Tage
premium Microsoft Shit
NO CONTENT FOUND
NO CONTENT FOUND - Vor 15 Tage
Toilets? Seriously...
bahgat salah
bahgat salah - Vor 15 Tage
Bill gates can you tell cortana to not be a bitch when she talk with me?... Thank you
Business Stuff
Business Stuff - Vor 15 Tage
You retard just shut the fuck up you fucktard
Kokio22 MUFC
Kokio22 MUFC - Vor 15 Tage
I was takn a shiiit while watchn this lmfao
On se kyllä ihmeelinen
On se kyllä ihmeelinen - Vor 15 Tage
0:57 Theres 1 free toilet to use ;-;
Sadi
Sadi - Vor 15 Tage
To people commenting that he is the best billionaire.... u guys forgot about Elon Musk...
mazs1123
mazs1123 - Vor 12 Tage
he was specifically included
Music, Life ,Nature and travels Baba
Singapore already have such tech called new water lol
squareglow
squareglow - Vor 16 Tage
OMG that’s funny. Good sports.
alignment 911
alignment 911 - Vor 16 Tage
God won't nuke planet Earth until bill is alive.
Lucid Impulse
Lucid Impulse - Vor 16 Tage
His shit is worth a lot
Bus driver
Bus driver - Vor 16 Tage
I'm dieing, "wtf is wrong with you?" To Bill Gates
Kardz22
Kardz22 - Vor 16 Tage
Trevor Noah - the most unfunny person alive I'd rather listen to Hitler's bs for an hour than watch this idiot for 5 minutes
SBP
SBP - Vor 16 Tage
Bill Gates needs to fix Windows asap
Reed Lambier
Reed Lambier - Vor 16 Tage
Seattle. Changing the world for the better. I love my city!
Teddy Posner
Teddy Posner - Vor 16 Tage
I am watching this while taking a shit
Advanced uE
Advanced uE - Vor 16 Tage
How bout we just poop into garden
kawaii JP
kawaii JP - Vor 16 Tage
OMG CENSOR THAT SHIT PLEASE.
Yeet
Yeet - Vor 16 Tage
But is the toilet going to need privacy updates?
روان و كريم youpi
I was eating salad when this was recommended to me
Esther Baht Israel
Esther Baht Israel - Vor 16 Tage
It actually makes sense
GOKU
GOKU - Vor 16 Tage
It’s funny bc I’m taking a shit😂
Malik Crim
Malik Crim - Vor 16 Tage
Turn that poop into wine!
U Dumb Fk
U Dumb Fk - Vor 16 Tage
Bill seems so cool for a rich man! I LIKE IT.
PPLAWAK
PPLAWAK - Vor 16 Tage
Singapore already done this.. long long time ago
Birkan Gürtan
Birkan Gürtan - Vor 16 Tage
I was actually watching this while taking a poop 😂
Birkan Gürtan
Birkan Gürtan - Vor 14 Tage
+Arceo Infinity Holyshit dude im not joking, im in the batroom taking a shit right now again while I saw your reply. WTF
Arceo Infinity
Arceo Infinity - Vor 14 Tage
Epic
ISLANDCHEIF
ISLANDCHEIF - Vor 16 Tage
This Asian guy is killing me
God 69
God 69 - Vor 16 Tage
What a fuckin legend
iona401 channel
iona401 channel - Vor 16 Tage
the journalist also get a headache
Dan Nation
Dan Nation - Vor 16 Tage
So first of all WHAT THE FUCKS WRONG WITH YOU.
Prash DOnekal
Prash DOnekal - Vor 16 Tage
What nonsense! We just need to stop eating meat and the planet will have enough water for 10 billion people. STOP EATING MEAT, it's that simple folks!
karan salman
karan salman - Vor 16 Tage
This man is AMAZING
FOX
FOX - Vor 16 Tage
You’re not funny
Swag polar bear stay cool
Watched this while taking a shit
fcuking Sg Invain
fcuking Sg Invain - Vor 16 Tage
SOME OF US THERE ARE STILL TRYING TO WIN THIS GAME.... HAHAHA T.K.O TO BILL GATES... THE EASY SOLUTION NOT TO REINVENT THE TOILET... BUT TO MAKE SURE THOSE SINGAPOORS FROM 3RD WORLD COUNTRY NOT ONLY HAVE ACCESS TO HYGIENE TOILETS BUT DECENT LIVING WITH TOILET INSIDE.... THE INFAMOUS GENERAL WHO LATER BECOME PRESIDENT AND A DICKTATOR TAUGHT ME ONE THING... EVERY CITIZEN HAS THE RIGHT TO 3 BASIC THINGS... DECENT FOOD, DECENT HOUSING, AND DECENT CLOTHING... NOT SPENDING ANOTHER MILLIONS OR BILLIONS TO REINVENT THINGS. PEOPLE ARE TOO HIGHLY LOOKING UP TO HIM.
Dany Loum's
Dany Loum's - Vor 16 Tage
Bill Gates for president ✊
Bass & Beyond
Bass & Beyond - Vor 17 Tage
*What the Fuck is wrong with you*
FellowIntellectualWTS
FellowIntellectualWTS - Vor 17 Tage
Um what do you use to clean yourself with that system?
Nächstes Video