Funny Cats And Dogs Face Swap With Owners - Try Not To Laugh Or Grin

3 808
340
 
KOMMENTARE
Princess_Elinor Plays ROBLOX and more!
THIS SHOWS THE EXPRESSIONS ON ANIMALS! XD
Brian Mullan
Brian Mullan - Vor 3 Monate
OMG XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I CANT STOP LAUGHING
Yacine El A
Yacine El A - Vor 3 Monate
1:49 Insane 😂😂
Clare Milligan
Clare Milligan - Vor 4 Monate
Ahhhhhhhhhhhhhhh that's so creepy AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH omg
hi.there.its.kdrama meme
hi.there.its.kdrama meme - Vor 4 Monate
Omg😂 1:56
ÐเŋØ ƭɱ
ÐเŋØ ƭɱ - Vor 5 Monate
1:49 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
That Random Artist :/
That Random Artist :/ - Vor 5 Monate
1:49 has to be the best one xD
Frank Castle
Frank Castle - Vor 6 Monate
This reminds me of korn's version of Cameo's song " word up" Lol
Cartina Warren
Cartina Warren - Vor 6 Monate
ewww things are getting ugly with face swap now and you can keep doing it with someone just don't try it with dogs and cats just kidding it's really funny
Raiuga Aguiar Santos
Raiuga Aguiar Santos - Vor 6 Monate
1:49 the best
LPSNightsong
LPSNightsong - Vor 7 Monate
Oh, oh dog no.
Anthony & Bonni Caldeira
Anthony & Bonni Caldeira - Vor 7 Monate
Had to lol‼️
Jasonas Skopas
Jasonas Skopas - Vor 8 Monate
That's what I'd call animal torture...
_'Jessica'_
_'Jessica'_ - Vor 8 Monate
Can someone tell me an app to face swap with my pets with
Nika Draw
Nika Draw - Vor 8 Monate
Hahajajaphaa
LPS Labrador
LPS Labrador - Vor 8 Monate
1:40 that hooman's face is so creepy
LPS Labrador
LPS Labrador - Vor 8 Monate
0:43 I laughed
FORTNITE IS GR8
FORTNITE IS GR8 - Vor 8 Monate
Love it 😙 00:39 I'm Phoenix the basement kitty
Silia LPSTM
Silia LPSTM - Vor 8 Monate
Furries
Evelia Cordova
Evelia Cordova - Vor 8 Monate
1:58
Sand 'Feather She-Cat_WindClan_Warrior_
Omg I'm dead XDDD
Catilina Speedpaints
Catilina Speedpaints - Vor 8 Monate
XD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raj Kumar
Raj Kumar - Vor 8 Monate
Wt da fck is dis.......! O ghosh y
Eva Gamer
Eva Gamer - Vor 8 Monate
I laughed when the last one when the cat hit the lady😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kate many
Kate many - Vor 8 Monate
Hi. ;) Yes. Danni
Kate
Ewk
nhan Luong
nhan Luong - Vor 8 Monate
.... What? Thhe hz
Communist Polar Bear
Communist Polar Bear - Vor 8 Monate
;)))))
Gosia Talaśka
Gosia Talaśka - Vor 8 Monate
What name Aplikacja pls :) ?
Elizabeth Castro-Saucedo
Elizabeth Castro-Saucedo - Vor 9 Monate
1:54 weird likes looks like the cat was born with that face
chim chim
chim chim - Vor 9 Monate
OMG I've never seen animals smiling before😂😂
The 3 Fr33m4nn
The 3 Fr33m4nn - Vor 9 Monate
*God has left the server*
Eleena Florencia
Eleena Florencia - Vor 9 Monate
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
nora la rosa
nora la rosa - Vor 9 Monate
Hhhhhhhh I couldn’t stop laughing 😹😹😹
DoggyangelGirl Loser
DoggyangelGirl Loser - Vor 9 Monate
1:49 dogface: *uh? What you say?*
Елена Силантьева
ладно
Sisca Effryanti
Sisca Effryanti - Vor 9 Monate
Creepy and funny
Edy Otten
Edy Otten - Vor 9 Monate
1:50 I LOSY
Edy Otten
Edy Otten - Vor 9 Monate
1:50 LOL
bweldon13
bweldon13 - Vor 9 Monate
1:54
jelly puma
jelly puma - Vor 9 Monate
THATS CREEPY MY FRIEND
Phoebe shirasawa
Phoebe shirasawa - Vor 9 Monate
If you have plastic friends use your awesome friends (Animals)
welcoмe тo realιтy
welcoмe тo realιтy - Vor 9 Monate
1:59 WTF
Arashel Sumabat
Arashel Sumabat - Vor 9 Monate
Haahahahahahahahhaahhaahahahahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahhaahahahahaahhaahhahahahahahaahahahahahahhaaahhahahhahaahahahhahahahaahahahhahahahahahaahahahahahahahahahahahaha im daying its really funny 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
mercer taiser
mercer taiser - Vor 9 Monate
Best one at the end
valu kawaii
valu kawaii - Vor 10 Monate
Kajajajajjaja
princess NGL
princess NGL - Vor 10 Monate
0:20 😂😂😂
sparklecat XD
sparklecat XD - Vor 10 Monate
XD
I wish I can do face swap with my pet
Sketch Source
Sketch Source - Vor 10 Monate
The last one is the best one.
KittenWarrior Playz
KittenWarrior Playz - Vor 10 Monate
0:59 When a fan calls me
KittenWarrior Playz
KittenWarrior Playz - Vor 10 Monate
0:37 To 0:40 School time everyone plays in the lego And their would be only one kid who would eat the lego
Leen MAHMOUD
Leen MAHMOUD - Vor 10 Monate
😅😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂
Lamees exp
Lamees exp - Vor 10 Monate
this is scary
adrianszzz
adrianszzz - Vor 10 Monate
YAHWEH GOBLOK ASU JIAMPUT PICEK TELEK PEJUH SIWUK KOTANG SIWUK IDIOT KEPARAT PICEK TELEK PEJUH SIWUK KOTANG SIWUK IDIOT KEPARAT PICEK TELEK PEJUH SIWUK KOTANG SIWUK IDIOT KEPARAT PICEK TELEK PEJUH SIWUK KOTANG SIWUK IDIOT KEPARAT PICEK TELEK PEJUH SIWUK KOTANG SIWUK IDIOT KEPARAT PICEK TELEK PEJUH SIWUK KOTANG SIWUK IDIOT KEPARAT PICEK
Luna Eclipse
Luna Eclipse - Vor 10 Monate
1:48 I died.
saludos slime chido :-D
saludos slime chido :-D - Vor 10 Monate
yes natural Black nacional latinoamericano pepe clásico
Funtime foxy Cattt
Funtime foxy Cattt - Vor 10 Monate
Hahahahahahahha
JMoon
JMoon - Vor 10 Monate
That thumbnail had me dying for a while
Jodice Edwards
Jodice Edwards - Vor 10 Monate
Just disturbing
PTX Girl Nina
PTX Girl Nina - Vor 10 Monate
Lol
PTX Girl Nina
PTX Girl Nina - Vor 10 Monate
Lil
Berny Vargas Reyes
Berny Vargas Reyes - Vor 10 Monate
Soy español
AHIRI :3
AHIRI :3 - Vor 10 Monate
Hana Kai yaiii
AHIRI :3
AHIRI :3 - Vor 10 Monate
Alfin personas que hablan como yo !! 😂
Hana Kai
Hana Kai - Vor 10 Monate
Yo bilingüe
Berny Vargas Reyes
Berny Vargas Reyes - Vor 10 Monate
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
น่ารักมากน้อย
Hahahahahahhhahahahahaha
Julia Tateja
Julia Tateja - Vor 10 Monate
1:49 OH. MY. HEAVENS.
♡Slodkakicia♡
♡Slodkakicia♡ - Vor 10 Monate
hahahhha funny moment's animals & people xD hahahha!!!:-) :-)
Papyrus TheArtist
Papyrus TheArtist - Vor 10 Monate
Furries!!!!!
Carol
Carol - Vor 10 Monate
Helloooo Guys...Can someone please tell me, where can i find that programm...Thhhaaaaanksss... :) :P
Eror Bliz. Darck moon
Eror Bliz. Darck moon - Vor 10 Monate
Hahahahahah! The fes is to fanny 😂😂😂😂😂😂😂
Asuna Kim
Asuna Kim - Vor 10 Monate
0:52 jajaja
4life4
4life4 - Vor 10 Monate
1:50 and the last one is funny lol
Misscottonrose44 AJ
Misscottonrose44 AJ - Vor 11 Monate
Loved the 1:52 XDD
A.
A. - Vor 11 Monate
😂
SunsetKitten384
SunsetKitten384 - Vor 11 Monate
1:51 U STOLE MY DORITOS!!!
patatakap
patatakap - Vor 11 Monate
1:52. "WHERE'S YOUR HEAD AT?"
Wolf txt
Wolf txt - Vor 11 Monate
wtf
MonsterHighLive
MonsterHighLive - Vor 11 Monate
1:50 XD XD XD XD LMAO
Manuella Cristina
Manuella Cristina - Vor 11 Monate
😁😁😁😁😁😁😄😄😄😍😍 amém
Jimena Carrillo Ramirez
Jimena Carrillo Ramirez - Vor 11 Monate
Aaaaaaaaaaaa uas oooooo sadafubo oooooooooo😎😎😎😎😁
Dante Zamora
Dante Zamora - Vor 11 Monate
😘
ivamangira
ivamangira - Vor 11 Monate
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
lin _05
lin _05 - Vor 11 Monate
hahahahahahahah lol
Randomationz YT
Randomationz YT - Vor 11 Monate
1:54 the only really good one
Sara Majeed
Sara Majeed - Vor 11 Monate
1:49 😂😂😂😂😂
Kelsey.Roblox Lilly.Gamer
Kelsey.Roblox Lilly.Gamer - Vor 11 Monate
1:49 I lost
ŻeleQ SSO
ŻeleQ SSO - Vor 11 Monate
Hehehehehe
I know what i'm typing.
I know what i'm typing. - Vor 11 Monate
so thats how furries look like in real life.
rylee henderson
rylee henderson - Vor 11 Monate
1:05 the dog looks like a grandma XD
KittenWarrior Playz
KittenWarrior Playz - Vor 10 Monate
rylee henderson i know
Sofia Zambelli
Sofia Zambelli - Vor year
1:56 🤣
STARMARY S
STARMARY S - Vor year
OMG 0-0
Koenigsegg Agera R&S
I failed at the 1st one
Gurbai Eboi
Gurbai Eboi - Vor year
Looks creepy
Ил Кун
Ил Кун - Vor year
haha so funny haha
Pepsi Dog
Pepsi Dog - Vor year
Guy: hey doggo!
Doggo: wut..????
( 1:50 looks at guy with a ugly face )
Liam Gr
Liam Gr - Vor year
Good Heavens!!! That was creepy!!!
unicorn poop
unicorn poop - Vor year
Lol
Raz Art
Raz Art - Vor year
LOL😂
fatima djelloul
fatima djelloul - Vor year
😂😂😂😶
I love my Soy Luna. Паолина
Hahahaaa!!! Zabavno! Bravo...😁🐶🐈🐶🐱
Classic Super Luigi
Classic Super Luigi - Vor year
That's a Creepy
Keren Chadwick
Keren Chadwick - Vor year
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂i wud lyk to have a ho of that with my tuddy.......😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼😼
Nächstes Video